"Wahai orang-orang yang beriman! Bersabarlah kamu (menghadapi) segala kesukaran dalam mengerjakan perkara-perkara yang berkebajikan), dan kuatkanlah kesabaran kamu (lebih daripada kesabaran musuh, di medan perjuangan), dan bersedialah (dengan kekuatan pertahanan di daerah-daerah sempadan) serta bertakwalah kamu kepada Allah, supaya kamu berjaya (mencapai kemenangan)."
- Surah Ali Imran (200) -

Thursday, July 27, 2006,1:15 PM
Tidak berdosa mereka jika...!

Setelah dibedil, diseksa, dibelasah, disembelih, dilanyak, diganyang oleh Israel...apakah wajar selamanya umat Islam berdiam diri dengan berpeluk tubuh tanpa ada sedikit pun rasa malu, tercabar, tercuit pada maruah diri dan agama?

Apakah perlu dibiarkan rejim zionis terus menerus bermaharajalela dengan berleluasa tanpa ada rasa takut mahupun gentar kerana merasakan orang-orang Islam tidak akan apa-apa.

Ketika ini; paling mampu orang Islam ketika ini lakukan adalah; Paling-paling berdemo! Angkat sepanduk! Kutuk di depan kedutaan Amerika! Bakar bendera! Pijak replika Bush! Laung dan melaung slogan anti Israel dan Amerika! Boikot barangan Yahudi!

Dan rasa tidak berdosa mereka ini pula bertindak dengan cara mereka sendiri:


..takkan kurela ISLAM diperlekehkan...

...untuk-MU Ya ALLAH...

...nyah kalian dari tanah kami...

...Lailahaillallah...

...kami tidak gentar...SYAHID itu matlamat kami...

...ayuh seluruh muslimat...kita ajari rejim zionis...

 
posted by Khaleel
Permalink ยค


1 Comments:


  • At 3:21 PM, Blogger AnisNazri

    Zionis...pembunuh dunia! Sama-sama kita selamatkan Palestin, Lubnan dengan cara kita. Tak dapat perang, kita demo! Tak nak demo, kita boikot barang Israel dan sekutunya (khusus US)! Paling tidak, dengan doa...!!! Buatlah yang mana termampu. Mudah2an Allah memberi kekuatan kepada kita...Aminnn